ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΗΝΟΣ
16 ΕΩΣ 31 ΜΑΙΟΥ 2020
Έχων ημέρας Τριάκοντα μίαν. Η ημέρα έχει ώρας 14 και η νυξ ώρας 10.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 17 ΜΑΪΟΥ – 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020 ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19
Από την Κυριακή 17 Μαΐου 2020 επιτρέπεται και πάλι η παρουσία πιστών στα Ιερά Μυστήρια και τις Ιερές Ακολουθίες των Ιερών Ναών της Εκκλησίας της Ελλάδος, σύμφωνα με τις παρακάτω προϋποθέσεις, οι οποίες θα ισχύσουν έως τις 5 Ιουνίου 2020 και η τήρηση των οποίων κρίθηκε απολύτως απαραίτητη κατά την συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Τρίτης 12ης Μαΐου 2020, για την αποφυγή του συνωστισμού των πιστών και την εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19:
- Κατά την είσοδο στον Ιερό Ναό εφαρμόζεται σύστημα ελεγχόμενης αναμονής των πιστών για την αποφυγή συνωστισμού και είναι απαραίτητη η τήρηση της αποστάσεως του ενός και ημίσεoς (1,5) μέτρου μεταξύ όσων αναμένουν και με ελάχιστη απόσταση ενός και ημίσεoς (1,5) μέτρου μεταξύ τους, με την επιφύλαξη ότι σε περίπτωση κατά την οποία η επιφάνεια τού Ιερού Ναού (στον οποίο δεν συμπεριλαμβάνονται οι βοηθητικοί χώροι) υπερβαίνει τα πεντακόσια (500) τ.μ., ως μέγιστος αριθμός παρευρισκομένων ορίζεται από τον Νόμο ο αριθμός των πενήντα (50) προσώπων.
Σημείωσις: Στον Ιερό μας Ναό ο αριθμός των παρευρισκομένων είναι τα 40 άτομα.
3) Το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο που εφαρμόζει τον έλεγχο αναμονής στις εισόδους των Ιερών Ναών συνιστάται να φέρει τα υπό τού νόμου προβλεπόμενα μέτρα προστασίας (μάσκα, γάντια κ.λπ.). Όπου υπάρχει δυνατότητα, προτείνεται η χρήση διαφορετικών θυρών τού Ιερού Ναού για την είσοδο και έξοδο των πιστών. Στις εξόδους των Ιερών Ναών πρέπει να τοποθετηθούν υποχρεωτικά ειδικοί κάδοι για την απόρριψη χρησιμοποιηθέντος εξοπλισμού υγιεινής.
4) Τυχόν περισσότεροι από όσους πιστούς επιτρέπεται να εισέλθουν εντός των Ιερών Ναών, να παραμένουν στον προαύλιο χώρο αυτών προσευχόμενοι και τηρώντας την απόσταση του 1,5 μέτρου μεταξύ τους, αφού θα έχουν ανοιχθεί τα εξωτερικά μεγάφωνα κατά τις ώρες και στο επίπεδο εκπομπής ήχου που επιτρέπονται από την κείμενη νομοθεσία.
7) Όσοι πιστοί ανήκουν στις υγειονομικά ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένοι, ασθενείς που πάσχουν από αναπνευστικά προβλήματα ή σακχαρώδη διαβήτη ή καρδιαγγειακά νοσήματα, ανοσοκατεσταλμένοι), πρέπει να αποφύγουν την έξοδο από το σπίτι, χάριν της προστασίας της υγείας τους. Εάν επιθυμούν την κατ’ οίκον εξυπηρέτηση των εκκλησιαστικών αναγκών τους, δύνανται οι Ιερείς λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα προφυλάξεως, να επιτελούν το αδιάπτωτο ποιμαντικό τους καθήκον.
10) Ο φυσικός εξαερισμός των Ιερών Ναών, ενόσω παραμένουν ανοικτοί, είναι υποχρεωτικός. Σε περίπτωση χρήσης τεχνητού κλιματισμού πρέπει να ληφθεί άμεση μέριμνα για τον καθαρισμό των φίλτρων αυτού, ενώ και κατά την διάρκεια της τυχόν λειτουργίας του, θα πρέπει να εξασφαλίζεται και ο ταυτόχρονος φυσικός εξαερισμός τού ιερού χώρου με ανοικτές τις θύρες και τα παράθυρα αυτού.
12) Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στον Ιερό Ναό, οι πιστοί, με προσωπική τους ευθύνη και μέριμνα, συνιστάται να φέρουν προστατευτική μάσκα, την οποία ασφαλώς και θα αφαιρούν προσερχόμενοι στην Θεία Μετάληψη. Εάν κάποιος πιστός, κατά την διάρκεια της παραμονής του στον Ιερό Ναό, παρουσιάσει συμπτώματα ασθένειας, πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την άμεση και ασφαλή απομάκρυνσή του ή, εφόσον αυτό δεν είναι δυνατό, για την ασφαλή μετακίνησή του σε ειδικό χώρο προς αποφυγή επαφής με άλλα πρόσωπα. Προς τον σκοπό αυτό πρέπει να ληφθεί η ανάλογη μέριμνα και να προβλεφθεί η ύπαρξη ειδικού χώρου (π.χ. γραφείο, χώρος στο πνευματικό κέντρο κ.λπ.) με επαρκή εξαερισμό, στον οποίο θα υπάρχουν μάσκες, χαρτομάντηλα, πλαστική σακούλα, για την απόρριψη αυτών, και αντισηπτικό χεριών.
13) Κατά την προσέλευση στην Θεία Μετάληψη πρέπει να τηρούνται με ακρίβεια οι αποστάσεις μεταξύ των πιστών. Επίσης, κατά την διανομή του αντιδώρου, του άρτου, των κολύβων κ.λπ. ευλογιών, πέραν της τηρήσεως των αναλόγων αποστάσεων, πρέπει να τηρούνται και οι σχετικές υγειονομικές προφυλάξεις.
14) Επαναβεβαιώνονται οι από 16ης Μαρτίου και 1ης Απριλίου 2020 Αποφάσεις Αυτής, ως προς την λιτή τέλεση των Ιερών Ακολουθιών, σύμφωνα με το ήθος και την παράδοση της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας. Το αυτό ισχύει και για μεγάλες πανηγύρεις της περιόδου αυτής, οι οποίες θα πρέπει να διακρίνονται για την μετά σεμνότητος επιτέλεσή τους υπό μόνου του οικείου Αρχιερέως. Οι Λιτανείες και οι μεταφορές Ι. Εικόνων και Ι. Λειψάνων προς προσκύνηση αναστέλλονται προσωρινώς και μέχρι 5ης Ιουνίου.
15) Όσον αφορά στην τέλεση Ιερών Μυστηρίων Γάμου και Βαπτίσεως και Εξοδίων Ακολουθιών, ισχύουν όσα παραπάνω προβλέπονται σχετικά με την προσέλευση πιστών, ενώ τα Ιερά Μυστήρια θα τελούνται εντός του Ιερού Ναού, σύμφωνα με προγενέστερη Συνοδική απόφαση και είναι απαραίτητη η επιλογή της λιτότητος και απλότητος, όσον αφορά στους στολισμούς των Ιερών Ναών.
Όλες οι παραπάνω αποφάσεις ελήφθησαν από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο με συναίσθηση της ποιμαντικής Της ευθύνης έναντι του λαού του Θεού και με σεβασμό προς τις αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων της Πολιτείας και των επιστημόνων, ενώ οι κατά τόπους Ιερές Μητροπόλεις και κυρίως τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια των Ιερών Ναών και τα Ηγουμενοσυμβούλια των Ιερών Μονών, ως αρμόδια όργανα διοικήσεως αυτών, έχουν την ευθύνη για την τήρησή τους
+ ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 17/5.«Η της Σαμαρείτιδος εορτή , εν η Χριστός Μεσσίαν εαυτόν ωμολόγει». Ανδρονίκου και Ιουνίας των απστόλων (α΄αι.). Θ. Λειτουργία 6.30-10.00 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00 μ.μ.
Δευτέρα 18/5. Το πρωϊ: Όρθρος 7.00 π.μ.
Τρίτη 19/5. Το πρωϊ: Όρθρος 7.00 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00 μ.μ.
Τετάρτη 20/5. « Απόδοσις της Μεσοπεντηκοστής». Λυδίας της Φιλιππησίας (α΄αι.). Θ. Λειτουργία 6.45-9.00 π.μ.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΥ ΑΓΙΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (+337) ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ (+327)
ΤΩΝ ΘΕΟΣΤΕΠΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
( 20 & 21 ΜΑΙΟΥ).
Το απόγευμα 20/5. ΜΕΓΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΜΕΤΑ ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΙΟΥ ΚΗΡΥΓΜΑΤΟΣ 7.00-8.45 μ.μ.
Σημειώσεις
- Την Τετάρτη 20/5,το απόγευμα από ώρας 4 30 μ.μ έως 6.30 μ.μ.θα βρίσκεται Ιερεύς στο Κοιμητήριο.
- Ο ναός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου θα ανοίξει από ώρας 6. 30 έως 7.30 μ.μ. για όσους θέλουν να αφήσουν πρόσφορα εν όψει της Θ. Λειτουργίας .
ΠΕΜΠΤΗ 21/5 . ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (+337) ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ (+327) ΤΩΝ ΘΕΟΣΤΕΠΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.
Θα τελεσθούν δύο Θ. Λειτουργίαι.
- ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΤΑ ΘΕΙΟΥ ΚΗΡΥΓΜΑΤΟΣ 7. 00-10.00 π.μ. (εις το Ιερόν Παρεκκλήσιον).
- Θ. Λειτουργία 7.00-9.30 π. μ. (εις τον Ι. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου).
Το απόγευμα: ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΛΙΤΑΝΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΕΙΚΟΝΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΝΑΟΥ 7.00-8.45 μ.μ.
Παρασκευή 22/5. Το πρωΐ: Όρθρος 7.00 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00 μ.μ.
Σάββατο 23/5. «Απόδοσις της εορτής της Σαμαρείτιδος». Μιχαήλ επισκόπου Συνάδων του ομολογητού (+821), Μαρίας μυροφόρου του Κλωπά, Θ. Λειτουργία 6.45-9.00 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00 μ.μ
+ ΚΥΡΙΑΚΗ ς΄ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 24/5. «Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού». Συμεών οσίου του εν τω Θαυμαστώ όρει (+590). Θ. Λειτουργία 6.30-10.00 π.μ.
Το απόγευμα : Εσπερινός 7.00 μ.μ.
Δευτέρα 25/5. Η γ΄εύρεσις της τιμίας κεφαλής του Προδρόμου και βαπτιστού Ιωάννου. Θ. Λειτουργία 6.45-9.15 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00 μ.μ
Τρίτη 26/5. .« Απόδοσις της εορτής του τυφλού». Κάρπου εκ των 70 ( α΄αι.). Αλφαίου αποστόλου. Θ. Λειτουργία 6.45-9.00 π.μ.
Τετάρτη 27/5. + «ΑΠΟΔΟΣΙΣ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ». Ελλαδίου ιερομάρτυρος (ς΄αι.), Ιωάννου ομολογητού του ‘Ρώσου (+1730).
- Το βράδυ της Τρίτης 26 Μαϊου 2020 θα τελεσθεί Ιερά Αγρυπνία ( Τρίψαλμος-Εσπερινός-Όρθρος-Θ. Λειτουργία) από ώρας 9.00μ.μ έως 1 μετά μεσονύκτιον.
Σημείωσις: Εν τη τραπέζη επιτρέπεται κατάλυσις ιχθύος.(βλέπε Πεντηκοστάριον, Τετάρτη προ της Αναλήψεως, και Πηδάλιον σ. 789).
Το απόγευμα της Τετάρτης 27/5 και ώρα 6.15 – 8.00 μ.μ. Η Θ΄ ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΚΑΙ Ο ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ.
Η Θ΄Ώρα του Πάσχα γίνεται ως εξής: Μπροστά στην εικόνα της Αναστάσεως διαβάζεται η Θ΄ Ώρα του Πάσχα. Στο τέλος της Θ ΄Ώρας ψαλλομένου του στιχηρού Τηνανάστασίν Σου Χριστέ Σωτήρ, εξέρχεται ο Ιερεύς μετά του Ευαγγελίου και της εικόνος της Αναστάσεως, προηγουμένων λαμπάδων και εξαπτερύγων, εις τον «λοφίσκον του Τιμίου Σταυρού του προαυλείου».
Ακολουθεί δε πας ο λαός λαμπαδηφορών. Εκεί αναγινώσκεται το Β΄ Εωθινόν Ευαγγέλιον και μετ΄ αυτό ψάλλεται το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ μετά των στίχων αυτού, του Ιερέως θυμιώντος πέριξ του τετραποδίου και εν συνεχεία γίνεται ο ασπασμός του Ευαγγελίου και της εικόνος της Αναστάσεως, ψαλλομένων των ύμνων του Πάσχα. Μετά δε τον ασπασμόν , επανελθούσης της πομπής εις τον ναόν, γίνεται η Απόλυσις μετά του Πασχαλίου διαλόγου και ευθύς άρχεται ο Εσπερινός της Αναλήψεως .(Σύστημα Τυπικού υπό Κων/νου Παπαγιάννη Πρωτοπρεσβυτέρου , σ. 682, παρ. 1372).
Πέμπτη 28/5. +Η ΑΝΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Ευτυχούς επισκόπου Μελιτινής ( + α΄αι.), Ελικωνίδος μάρτυρος (+244), Ανδρέου του δια Χριστόν σαλού. ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 6.45-10.00 π.μ.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ 6.30-7.30 μ.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00μ.μ.
Παρασκευή 29/6.. + Υπομονής οσίας.{Επέτειος της αποφράδος ημέρας της υπό των Τούρκων γενομένης αλώσεως τηςτης Κωνσταντινουπόλεως}. Ώρα 6.45-9.15π.μ. Θ. Λειτουργία και Ιερόν Μνημόσυνον «υπέρ των πεσόντων επί τη προασπίσει της βασιλευούσης των πόλεων, της Κωνσταντινουπόλεως».
Το απόγευμα : Εσπερινός 7.00 μ.μ.
Σάββατο 30/5. Ισαακίου οσίου, ηγουμένου της μονής των Δαλμάτων (+383). Θ. Λειτουργία 6.45-9.00 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00 μ.μ.
ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 31/5. «Των αγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου (325 μ.Χ.)» . Ερμείου μάρτυρος (β΄αι.). Θ. Λειτουργία 6.30-10.00 π.μ.
Το απόγευμα: Εσπερινός 7.00μ.μ.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
- Κάθε Σάββατο απόγευμα από 4.30 μ.μ έως 7.00 μ.μ. βρίσκεται Ιερέας στο Κοιμητήριο. Επίσης τις παραμονές μεγάλων εορτών-προ του εσπερινού-θα υπάρχει Ιερέας στο Κοιμητήριο. Εάν κάποιος επιθυμεί την τέλεση έκτακτης ιεροπραξίας στο Κοιμητήριο θα επικοινωνεί με τον Εφημέριο του Ναού στο τηλέφωνο του Ι. Ναού 2610-522-104.
- Τα πρόσφορα πρέπει να τα φέρνουμε στον Ι. Ναό από το απόγευμα στον Εσπερινό. Επειδή το πρόσφορο συμβολίζει τη Παναγία από την οποία γεννήθηκε ο Χριστός ωφείλουμε :α) Να το φέρνουμε με κατάλληλο τρόπο, που σημαίνει να είναι τυλιγμένο σε ειδική πετσέτα που χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για τη μεταφορά του προσφόρου. β) Να το φέρνουμε από τον κυρίως ναό και όχι από την εξωτερική πόρτα του ιερού. γ) Να είναι τα ονόματά μας γραμμένα στο ‘Δίπτυχο’( αν δεν έχουμε μπορούμε να το προμηθευτούμε από το ναό μας ).δ) Το πρόσφορο να είναι «ζυμωτό», φτιαγμένο από τα χέρια μας, με προσευχή και καθαρότητα ψυχική και σωματική.( Τα έτοιμα πρόσφορα είναι «δώρον άδωρον»). ε) Κατά κανόνα όταν φέρνουμε το πρόσφορο στο Ναό να μένουμε και να παρακολουθούμε τον Εσπερινό, μόνο να ωφεληθούμε έχουμε!
- Μεγάλη ωφέλεια για τις ψυχές τόσο των ζώντων όσο και των κεκοιμημένων είναι οι προσφορές που γίνονται υπέρ του Ι. Ναού. Αφού έτσι ανήκουμε σ’εκείνους για τους οποίους συνεχώς και αδιαλείπτως η Εκκλησία προσεύχεται είτε υπέρ υγείας ,είτε υπέρ αναπαύσεως .
- Το μυστήριο της Ιεράς Εξομολογήσεως τελείται από τον π. Χαράλαμπο Παπαδόπουλο ( τηλ.2610-522-104).
- Κάθε μήνα μπορούμε να προσφέρουμε στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ της Ενορίας μας, τρόφιμα μακράς διαρκείας και είδη σπιτιού (καθαριστικά κ.λπ..)
- Μη λησμονούμε επίσης να ενισχύουμε το «ΚΥΤΙΟΝ ΤΟΥΦΙΛΟΠΤΩΧΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ» εφ’ όσον δυνάμεθα κατά την προσέλευσή μας στο Ναό.
- Κάθε Κυριακή διανέμεται δωρεάν το έντυπο ΄ΦΩΝΗ ΚΥΡΙΟΥ΄ το οποίο εξηγεί κατάλληλα τα αναγνώσματα της Κυριακής (Απόστολο-Ευαγγέλιο). Παρατηρείται δυστυχώς το φαινόμενο, να μένουν αδιάθετα αυτά τα τόσο ωφέλιμα έντυπα ( για τα οποία ο Ναός δαπανά χρήματα) ενώ μπορούμε όλοι μας να αποκομίσουμε μεγάλη πνευματική ωφέλεια από την ανάγνωση αυτών των ψυχοφελών εντύπων.
- Κάθε μήνα διανέμεται το πρόγραμμα Ιερών Ακολουθιών. Το πρόγραμμα κυκλοφορεί σε 300 φωτοαντίγραφα που το καθ’ ένα αντιστοιχεί σε κάθε οικογένεια της ενορίας μας. Παρακαλούμε να γίνεται σωστή χρήση του προγράμματος ώστε όλοι να το λαμβάνουν και να μην δημιουργείται το φαινόμενο που κάποια οικογένεια το έχει πάρει εις τριπλούν και άλλη οικογένεια καθόλου!
- Προ του « Δι’ευχών……» είτε γίνονται ως συνήθως κάποιες ανακοινώσεις από τους Ιερείς είτε όχι , άπαντες ωφείλουμε να παραμένουμε στις θέσεις μας ακίνητοι και μη συζητούντες μεταξύ μας ούτως ώστε να ακούμε τα λεγόμενα υπό της Εκκλησίας μας και να μην ατακτούμε επιδεικνύοντας αδιαφορία και ασέβεια μέσα στον Οίκο του Θεού.
- «ΘΕΣΜΟΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ Ι. ΝΑΟΥ». Κάθε μήνα μπορούμε να προσφέρουμε στην ενορία μας το ποσό των 5 ευρώ (εγγραφόμενοι στο ειδικό βιβλίο Μηνιαίων Συνδρομητών στους κ. κ Επιτρόπους) ώστε να ενισχύουμε την προσπάθεια του ποιμαντικού και πνευματικού έργου της Εκκλησίας μας.
- Μεγάλη ωφέλεια έχει όποιος έρχεται στον Ι. Ναό από την αρχή των ιερών ακολουθιών( αναφέρει ο άγιος Δωρόθεος ότι Άγγελος Κυρίου τον « χρίει» στο μέτωπο για την φιλοτιμία του και την προθυμία του) .Οπωσδήποτε οφείλει ο πιστός τουλάχιστον όταν σημαίνει η «τρίτη» καμπάνα να είναι στη διαδικασία προσελεύσεως στον Ι. Ναό και σε κάθε περίπτωση ο πιστός πρέπει να είναι παρών στον ναό το αργότερο μέχρι το Ευαγγέλιο.
- ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΗ Ι. ΝΑΟΥ»
Με ιδιαίτερη χαρά πληροφορούμε τους ευσεβείς πιστούς ότι συνεχίζεται η Αγιογράφηση του Ι. Ναού. Σας ευγνωμονούμε για τη μέχρι τώρα στήριξή σας (ηθική και οικονομική) και εκ των προτέρων ευχαριστούμε για οποιαδήποτε μελλοντική σας προσφορά είτε δίδοντας χρήματα στο παγκάρι ή στο δίσκο του Ι. Ναού είτε ακόμα κάνοντας κάποια οικονομική προσφορά (με απόδειξη από τον Ι. Ναό) είτε καταθέτοντας χρήματα στον ενοριακό λογαριασμό Δωρεών στην Τράπεζα ALPHABANK Αρ. Λογαριασμού 530-002101-286524.
- Μέσα Ενημέρωσης του Ναού μας
Μπορείτε να ενημερώνεστε για οτιδήποτε συμβαίνει στην Ενορία μας είτε μέσα από την ηλεκτρονική μας σελίδας: www.i–n–ovrias.gr
είτε κάνοντας like στη σελίδα μας στο Facebook :
« Ιερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Οβρυάς»
Επίσης όλες οι Θ. Λειτουργίες ματαδίδονται ραδιοφωνικά από την ηλεκτρονική σελίδα της Ενορίας μας .
«ΠΡΟΣ ΝΕΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ»
Ο Θεός σας ευλόγησε με το μεγάλο δώρο της τεκνογονίας και η παρουσία σας στο ναό της ενορίας σας μαρτυρά την αγάπη σας στο Θεό και την ευλάβειά σας. Πλην όμως κάποιο λίγοι είτε από άγνοια ή από κακή πληροφόρηση όταν φέρνουν τα μικρά παιδιά της «αγκαλιάς» να τα κοινωνήσουν δεν γνωρίζουν ότι: α) πρέπει να τα κρατούν στο δεξί τους χέρι. β) δεν επιτρέπεται να λένε στα παιδάκια φράσεις όπως «κρασάκι», «ψωμάκι», «μαμ», «χρυσό δοντάκι» κ.λπ. Αυτές οι φράσεις εκτός του ότι είναι ασεβείς αφού υποτιμούν το Πανάγιο Σώμα και Αίμα του Κυρίου ( αυτό λαμβάνουν τα παιδάκια εκείνη τη στιγμή) δεν βοηθούν κανέναν να αντιληφθεί την ιερότητα και την ευλογία της τελετουργίας. γ) Μόλις τα παιδάκια κοινωνήσουν δεν επιτρέπεται να τους βάζουμε την «πιπίλα». δ) Όταν κοινωνήσουμε τα παιδιά μας δενφεύγουμε από τη Θ. Λειτουργία πριν το «Δι’ ευχών..» και πριν λάβουμε το αντίδωρο από το χέρι του ιερέως. ε) Εάν κάποια παιδάκια κλαίνε και αντιδρούν την ώρα της Θ. Κοινωνίας αυτό εύκολα ξεπερνιέται με το να τα φέρνουμε τακτικά να κοινωνούν ούτως ώστε να γίνεται γι’ αυτά μία αγαπημένη και ευλογημένη κατάσταση.
στ) Μία επιπλέον δυνατότητα που διευκολύνει τον άνετο εκκλησιασμό των παιδιών είναι η Θ. Λειτουργία του Σαββάτου που τελειώνει ενωρίτερα και έχει λιγότερο κόσμο.